Crossout — Chimera
– Unik pansret bil: "Chimera" – Bevægelsesdele: Luftpudefartøj "Icarus IV" (4 stk.); – Kabine: "Quantum" – Våben: "Bøddel 88 mm" kanon (2 stk.) – Hardware: "Colossus"-motor, "Chameleon Mk2"-usynlighedsmodul, "KA-2 Flywheel"-genopladningsbooster, "Ammo supply"-ammunition, "FG Aggregator"-generator, særlige moduler "Køretøjsdonkraft" og "Radio" – Portræt: "Ravager" – Dekorationer: "ØJE" (2 stk.) – Malerbøtter: "Halvlys", "Dynamisk pansring" og "Levende metal" – Et sæt strukturelle dele – 4200 mønter i spillet – Maks. antal dele øget til 55. De første møder med Ravagers viste, at de brugte pansrede køretøjer, de havde vundet har de overlevende. Disse køretøjer er ofte allerede beskadiget i kamp eller har meget bizarer udformninger. Alt ændrede sig, da Lloyd tog hjelmen. Nye køretøjer, der kan modstå selv Syndikatet, er dukket op blandt Ravagers. Bevæbnede med den gale videnskabsmands teknologi blev de en trussel mod hele dalen. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 55. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!