Corner Kitchen Fast Food Simulator
Køb madlavningsudstyr, tilbered lækre måltider, og betjen sultne kunder. Opgrader dit setup, læs kundeanmeldelser, og udvid din forretning til at blive den bedste fastfood-joint i byen. Ansæt en medarbejder Runner - Bærer madkasser, genopfylder forsyninger og genopfylder madlavningsstationer. Chef Upgrade - Fylder nu stationer op, når der er madkasser til rådighed på hans station. Rengøringsassistent - Holder restauranten pletfri, ikke flere affaldsbunker! Cashier - Tager imod bestillinger, henter mad og betjener kunder. Udvidelse af restaurant Få din restaurant til at vokse, udvid madlavningsområdet og åbn endda en anden etage til flere kunder! Tilføj ekstra kasseapparater for at håndtere travlheden og gøre kunderne glade. Indret og personliggør Mal vægge og gulve, så de passer til din stil. Tilføj blomster, malerier og skræddersyede skilte for at få din restaurant til at skille sig ud. Giv din restaurant et nyt navn, og gør den virkelig til din egen!