Old Market Simulator
Old Market Simulator lader dig opbygge og udvikle dit helt eget marked. Dyrk afgrøder, opdræt dyr, fang fisk, fremstille varer, ansæt medarbejdere og udvid din butik dag for dag, mens sæsonbestemte og overraskende begivenheder holder gameplayet friskt. Vælg mellem flere lokationer: Handl på den hyggelige Tropiske Ø med en smuk svævebane Administrér dit marked i den store, østligt inspirerede East Town Tag udfordringen op i Roman Towns Adventure Mode, hvor du løser opgaver og genopbygger en by efter et ødelæggende jordskælv Landbrug Køb frø eller småplanter, dyrk produkter og sælg dem i dit marked. Udvid din gård eller dit drivhus for at dyrke afgrøder hele året rundt. Værksted Skær kød, bag friske varer eller fermentér drikke ved hjælp af drikkemaskinen. Der findes opskrifter til hvert værktøj, som hjælper dig godt i gang. Husdyr Køb køer, geder og høns, og opdræt dem i din stald. Fodr dem dagligt, så giver de produkter som mælk og æg. Fiskeri & Sejlads Anskaff dig en båd, en pagaj og en fiskestang for at fange både almindelige og sjældne fisk, som du kan sælge i dit marked. Du kan endda finde sunkne skatte, mens du sejler! Begivenheder & Årstider Hold øje med særlige begivenheder, der finder sted i løbet af året og varierer med årstiderne. Begivenheder som Halloween kan have stor indflydelse på kundernes præferencer, købsadfærd og få priserne til at svinge. Medarbejdere Ansæt medarbejdere efter dine behov, og automatisér processerne i din butik. Husk, at medarbejdere ikke arbejder gratis! Du kan hyre personale til kassen, rengøring og genopfyldning af tomme kasser. Saml dine venner, og start dit eventyr i Old Market Simulator i dag!