Orange Season
Orange Season er et herligt RPG om livet på gården inspireret af genrens klassikere! Gør dine landmandsdrømme til virkelighed i den charmerende Orange Town. Dyrk afgrøder, opdræt dyr, fisk og udvind mineraler for at opbygge en succesfuld og indbringende gård. Socialiser med beboerne ved at hjælpe dem med opgaver og skab betydningsfulde relationer, der vil vare hele livet. Tag en pause fra tid til anden ved at deltage i byfester og minispil. Udforsk og dyrk landbrug, mens du håndterer udfordringerne i dit nye liv i Orange Season! Orange Town er hjemsted for alle mulige slags mennesker, som hver især har deres egne hemmeligheder, udfordringer og historier. Få venner, opbyg stærke forbindelser, og find din egen vej, mens du lærer alle at kende. Vil du kunne trives i dette livlige samfund?