Tavern Manager Simulator
Tavern Manager Simulator er en spændende proces med at genopbygge, udvide og forbedre et værtshus. Brug forskellige tilgange til at drive et etablissement, og mød udfordringerne fra omverdenen for at skabe din egen unikke historie. Genopbyg værtshuset Renover dit arbejdsområde, køb ressourcer, og begynd at betjene dine kunder for at tjene penge til yderligere opgraderinger og forbedringer af dit sted. Lav lækre retter Hæld øl op i store krus. Smid grøntsager i en gryde, hak og gør kød mørt. Jo mere tid du bruger på at lave mad, jo dygtigere bliver dine retter. Bedre færdigheder - flere tips! Betjen dine kunder Hurtig og god kundeservice er nøglen til din taverns velstand. Alle kunder forventer, at deres bord bliver fyldt med ølkrus og appetitvækkere på én gang, som ved et trylleslag. Bliv en berømt værtshusmester Bestil øl og madlavningsressourcer i tide. Hold ild i arbejdsstationerne. Kontrollér kvaliteten af mad og drikke. Køb forbedringer til kroen, som gør arbejdet mere effektivt. Og dit værtshus' berømmelse vil sprede sig over hele kongeriget!