Cash Cleaner Simulator
Cash Cleaner Simulator byder dig velkommen til livet som småkriminel med et særligt speciale. Når dine kontakter i underverdenen skal have hvidvasket beskidte penge, ringer de til dig. Alle forsendelser er forskellig. Pengene kommer i poser, kasser eller stoppet ind i madrasser, og det er din opgave at hente det hele, opdage problemer som snavs, blod eller falske sedler og så komme i gang. Dine kunder forventer resultater! Løs opgaven godt, eller gør, hvad der skal til, og inkassér belønningerne. Når du ikke har noget at lave, kan du bestille nye værktøjer, så du bliver mere effektiv, og udvide din forretning. Eller bare købe ting, der gør dit sted hyggeligere! Gå i gang med opgaver i dit eget tempo, udbyg dine rengøringstjenester til at omfatte guldbarrer, forskellige valutaer og meget mere. Udforsk dit laboratorium … måske skal du bruge mere end bare dine øjne for at opdage alle hemmelighederne. Og måske spørge dig selv, hvordan du er endt her … og hvorfor du ikke kan forlade stedet? Brug vaskemaskiner, tørretumblere, tællemaskiner og andre værktøjer til at vaske de beskidte penge. Glem ikke at tælle dem og sende dem videre til dine kontakter, når du har vasket dem! Måske ikke alle pengene; pengestakken vokser jo ikke af sig selv! Nå gennem opgaverne for at opgradere dit udstyr, og lås op for nye måder at håndtere pengene på! Din telefon er central for din forretning. Surf på det mørke internet for at finde nye opgaver, bestille nyttige (og mindre nyttige) værktøjer, tage billeder og scanne dine omgivelser for nyttige tips. Du skal bare huske at sætte den på lydløs, når du arbejder. Det er ikke en god idé at blive forstyrret! Glæden ved at have så mange penge uden skyderier er stor! Overlad alt det farlige til andre; du er her for at slappe af og vaske pengene, og du er lidt ligeglad med, hvordan de er havnet her. Nogle maler byen rød, men du maler den grøn! Du ved, som knitrende, rene sedler! Dit arbejdssted rummer mange hemmeligheder, så hold øjnene åbne! Du får måske brug for særlige værktøjer som en UV-lampe eller vente, til det bliver nat, for at finde dem – men sandheden er derude … og det samme gælder flere steder at opbevare dine penge! Alle har brug for at slappe af! Selv dem, der arbejder med hvidvaskning af penge, der er anskaffet på tvivlsomme måder! Brænd lidt penge af – både i overført betydning og bogstaveligt – gør dit sted hyggeligt, spil moneyball (det er som basketball … MEN MED PENGE), og kast alt, hvad du vil, i en ovn for sjov!