Zoo Simulator
I Zoo Simulator er din vigtigste opgave at drive og administrere din egen zoo. Renover den og tag dig af alle dyrenes behov, så de kan leve et fredeligt liv! Vil du tiltrække masser af besøgende? Opret din egen zoo! Renover din zoo! I Zoo Simulator vil en af dine første opgaver være at restaurere zoologisk have. Du bliver nødt til at lægge en stor indsats i at rense forsømte gange og beskadigede steder til dine fremtidige dyr. Til dette vil du bruge en masse værktøjer såsom svejsemaskiner og vandrensere. Husk - hårdt arbejde kan resultere i en skare af glade besøgende! Forskellige dyrearter Der er ingen zoo uden dyr, der bor i den, ikke? I vores spil bestemmer du, hvilke af dem der skal bo i din facilitet. Husk, at jo mere interessante eksemplarer der bor i din zoo, jo flere mennesker vil ønske at se dem, hvilket betyder mere indkomst til din virksomhed. Sæt dig ved computeren og vælg blandt de mest eksotiske og fantastiske dyr fra hele verden! Arranger løbegårde til dyrene Dyr fra de fjerneste hjørner af verden vil dukke op i din zoo, og de vil også have brug for passende levevilkår – så du skal sørge for huler, skjulesteder og planter, der vil gøre dem glade. Der vil være mange forskellige elementer i spillet, som du frit kan flytte, placere og rotere, og dermed skabe unikke zoner til dyrene. Pas på dem I Zoo Simulator skal du også passe på dine dyrs velbefindende, hvilket til gengæld vil give dig fred, godt helbred og aktivitet i deres indhegning. Foder dem, pas på dem og vær særlig opmærksom på deres sikkerhed – dyr elsker at gnave på deres næse, hvor end de har mulighed for at få den ind! Takket være dette vil dyrene være mere tilbøjelige til at vise sig for besøgende og vinde deres sympati. Udvikl din zoo Når du driver din virksomhed, skal du også udvikle den. Der vil komme flere besøgende, hvilket betyder flere attraktioner, der kan gøre deres ophold mere behageligt. Sørg for det rigtige antal offentlige toiletter og sanitære faciliteter, rastepladser med bænke og spisesteder, hvor de kan spise! Glem heller ikke at købe interessante nye dyr. Det er ekstremt vigtigt, at gæsterne ikke ønsker at forlade din zoo og inviterer deres venner.