Buffet Boss
Træd ind i den tempofyldte verden i Buffet Boss, hvor du ikke kun laver mad – du bygger et kulinarisk imperium! Start som en ydmyg iværksætter og arbejd dig op til at blive den ultimative kok, bartender og manager. Når din restaurant vokser, gør udfordringerne det samme. Hold dine kunder glade, håndtér overfyldte spisesale, og sørg for at dit team altid er i topform. Jo mere succesfuld du bliver, desto flere forhindringer møder du – men med den rette strategi vil du dominere branchen! Funktioner: ● Tilbered et udvalg af lækre retter og forfriskende drinks! ● Servér dine gæster hurtigt og hold restauranten skinnende ren! ● Træn dit personale til perfektion og opgrader dit køkkenudstyr ● Udvid din restaurant til at blive den største og bedste i byen! Bevis dine evner, overvind alle udfordringer, og stig til tops som Buffet Boss!