Buffet Boss: Complete Edition
Træd ind i den tempofyldte verden i Buffet Boss, hvor du ikke bare laver mad - du bygger et kulinarisk imperium! Start som en ydmyg iværksætter og arbejd dig op til at blive den ultimative kok, bartender og manager. Funktioner: ● Udvid den helt nye rullende sushi-restaurant og bliv den største og bedste i byen! ● Tilbered et udvalg af lækre retter og forfriskende drikke! ● Betjen dine gæster hurtigt og hold restauranten skinnende ren! ● Træn dit personale til perfektion og opgrader køkkenudstyret Efterhånden som din restaurant vokser, vokser udfordringerne også. Hold gæsterne glade, håndter overfyldte spiseområder, og sørg for, at dit team altid er i topform. Jo mere succes du får, desto flere forhindringer møder du, men med den rette strategi vil du dominere branchen! Bevis dine evner, overvind hver eneste udfordring, og kæmp dig helt til tops som den sande Buffet Boss!