Hole Digging Master
Reglerne er så enkle som muligt - grav hullet. Grav dybt. Dybere end du overhovedet kan forestille dig. Vær ikke bange for at få beskidte hænder, for der ligger en ægte skat og venter på dig i jorden. Begynd at grave, og der vil ske mirakler. Du har ingen idé om, hvad der kan være under din græsplæne. Alt, hvad du finder, kan du sælge og bruge til at opgradere dit værktøj eller købe nyt udstyr, så du kan grave hurtigere og finde mere. 8 HEMMELIGE MINER Afdæk skjulte tunneler og eksklusive områder i hele spillet. 20 TYPER ERT Opdag en bred vifte af malme, som hver især har en unik værdi og potentiale for opgraderinger. 3 TYPER GRAVEVÆRKTØJER Opgrader dit værktøj fra skovl til bor og op til en støvsuger. FORBRUGSSTOFFER Brug dynamit til eksplosiv kraft og en lampe til forbedret synlighed i mørke områder. 4 BIOMES Udforsk forskellige miljøer, der påvirker din graveoplevelse og tilgængeligheden af ressourcer. 69 UPGRADES Forbedr alt dit udstyr med et flot og robust opgraderingssystem, inklusive særlige opgraderinger til sjældne mineraler. Tjek det nye sjove spil fra NOSTRA.GAMES-teamet. Kan du nå de sande dybder?