Hej, ARK Survivors! Det er din gamle ven, Bob, her. Og jeg har nogle nyheder, der vil slå dine sokker af! Jeg taler om ARK: Bob's Bundle, den ultimative pakke, der kombinerer to episke ARK-eventyr til en forbløffende aftale. Du får fingrene i: ARK: Survival Ascended Genopliv i en ny æra med dinosauroverlevelse! ARK: Survival Ascended genskaber den elskede ARK-oplevelse med fantastisk Unreal Engine 5-grafik, der bringer den forhistoriske verden til live som aldrig før. Udforsk en betagende smuk ø, tæm og avl hundredvis af ærefrygtindgydende væsner, lav kraftfulde værktøjer og våben, byg vidtstrakte baser, og kæmp dig vej til toppen af ​​fødekæden. ARK: Bob's Tall Tales Slut dig til mig, Bob, når jeg fortæller om mine legendariske ARK-eventyr! Indtalt af Karl Urban, vil jeg dele mine store historier med unge Meeka, med stemme fra Auliʻi Cravalho. Sæt min ARK-saga sammen ved at genskabe mine animerede Explorer-noter, og oplev vidunderet, hijinks og ren og skær to-nævede handling af mine utroligt sande eskapader på tværs af Øen, Scorched Earth, Aberration og Extinction! Gå ikke glip af ARK: Bob's Bundle – den ultimative ARK-oplevelse!