Cubic Odyssey
Træd ind i en grænseløs åben verden, hvor du former enhver planet, ethvert system og ethvert øjeblik. Udforsk et univers, der er rigt på liv, ældgamle mysterier og utæmmet skønhed. Kæmp imod truslen fra det Red Darkness, når du graver efter ressourcer, fremstiller værktøjer og våben og bygger køretøjer, der er altafgørende for din videre færd. Samarbejd med venner for at kæmpe mod kolossale trusler og bringe håb til galaksen. Eventyr, produktion og overlevelse venter! Vigtige funktioner: Enorm åben, kubisk verden Alle stjerner, der kan ses på himlen eller i rummet, er lyset fra et stjernesystem. Alle stjerner omkredses af planeter, der er fulde af liv, med cyklusser, der skifter mellem dag og nat, travle NPC-byer, piratudposter og farlige ruiner, der bare venter på at blive opdaget. Fremstillings- og byggeparadis Grav efter ressourcer, forfin materialer, og byg alt fra værktøjer og udposter til køretøjer og stjerneskibe. Uendelig galaktisk odysse Begiv dig ud på alsidige missioner, afslør den glemte civilisations hemmeligheder, handl med NPC'er, eller kæmp mod vilde pirater, mens den episke fortælling om at redde galaksen udfolder sig foran dig. Sjovt samarbejdsbaseret gameplay Slå pjalterne sammen for at nedkæmpe uhyrlige fjender, angrib med laser fra rummet, eller byg fælles megastrukturer. Rejs ubesværet på landjorden, i luften og rummet Skift mellem planetkøretøjer og rumskibe, udforsk fra landjorden og op – eller fra himlen og ned. Oplev warp-hop mellem stjernesystemer, flyv lynhurtigt mellem planeter, eller brug de planetariske speedere til at rejse på planeterne. Ubegrænset udforskning Rejs i hundreder af stjernesystemer, der er fulde af rige økosystemer, fremmede planter og dyr, samt stadigt foranderlige miljøer. Intense kampe mod Red Darkness Kæmp mod en galaktisk infektion, der spreder sig, muterer dyreliv, opsluger planeter og truer alt liv. Dine handlinger kan fjerne denne plage – eller få den til at trives. RPG-dybde Opgrader dine evner, få nye opskrifter til at lave ting, og form din karakters rejse gennem omhyggelige valg og opgraderinger.