NITRO GEN OMEGA
En verden regeret af maskiner Menneskeheden har tabt krigen. Egenrådig AI og hærgende krigsmaskiner strejfer ukontrolleret rundt i den ødemark, der engang var civilisationen. Du og din besætning må kæmpe for at overleve og tjene til dagen og vejen ved at udføre missioner for de sidste byer, der holder stand højt oppe over ødemarken. Udforsk ødemarken Flyv gennem en enorm åben verden fyldt med bosættelser, maskinparker, missioner og uventede begivenheder. Indgå kontrakter, rekruttér nye piloter, og gør din besætning legendarisk – én kamp ad gangen. Filmiske turbaserede kampe Planlæg dine træk i planlægningsfasen, og se din strategi folde sig ud i fuldt animerede, anime-inspirerede kampsekvenser. Skader, panik og fejl kan opstå når som helst – men det samme kan heltemod. Opret og styr din besætning Opret og rekruttér din besætning. Styr en besætning på fire piloter, der har ansvaret for hver deres undersystem i din mech. Undvig, skyd, aktivér køling og brug særlige taktikker gennem spillets unikke Timeline System, hvor hvert sekund tæller, og hver eneste handling har betydning for kampens flow. Livet ombord på luftskibet Dit luftskib er dit hjem mellem missioner. Lav mad, træn eller slap af, mens dine piloter knytter bånd, udvikler rivaliseringer og vokser gennem deres oplevelser. Deres forhold til hinanden påvirker, hvordan de kæmper – og overlever. Tilpas og opgrader Indsaml dele til din mech, så du kan bygge den perfekte krigsmaskine. Find en balance mellem beskyttelse, varme og ammunition, der matcher din spillestil, og lås op for nye mech-skeletter med særlige styrker og unikt udstyr. Hver eneste beslutning tæller Din mech kan genopbygges. Det kan dine piloter ikke. Håndter moral og udmattelse, oplev konsekvenserne af dine valg, og find ud af, hvem du og din besætning virkelig er i en verden på randen af kollaps.