Wild West Legacy
Udforsk den åbne verden i et fiktivt amerikansk Midtvesten, og overlev det barske miljø. Overtal andre bosættere til at slutte sig til dig og administrere dine stadigt voksende bosættelser. Byg et hjem, pas din gård, og bliv en legende i Wild West Legacy. OVERLEV, BYG, ADMINISTRER Overvind det barske miljø. Overlev elementerne. Byg en gård og overtal andre bosættere om at slutte sig til dig. Administrer natur- og menneskelige ressourcer, så alle i hele bosættelsen trives. Dette er din mulighed for at vise, hvordan Vesten blev erobret. EN HISTORIE OM HÅB OG FORLØSNING Efter et angreb på et trek bliver du efterladt til at dø langt ude i ødemarken. Drevet af en ren og skær vilje til at overleve, skal du afdække yderområdernes mørke hemmelighed og blive den drivende kraft bag udvidelsen af Det Vilde Vesten. OPBYG ET LIV Du kan starte med at bygge et simpelt hus til dig selv. Og inden du ved af det, skal du administrere en hel bosættelse med indbyggere, deres behov og selvfølgelig de ressourcer, der er nødvendige for at gøre fremskridt. Og glem ikke at indrette bygningerne med en masse forskellige ting og møbler, du selv kan fremstille. Gør-det-selv har aldrig været så nemt. KUN DE STÆRKESTE OVERLEVER Iskolde nætter, en bagende middagssol, skiftende årstider og vilde dyr: Det er ikke nemt at overleve i yderområderne. Sørg for, at du har alt, det du behøver for at modstå alle naturens udfordringer, lige fra tøj til husly – der er mange forskellige måder, du kan overleve til den næste dag på. FØRSTEPERSONSPERSPEKTIV Fordyb dig i den visuelt bjergtagende verden i Wild West Legacy. At udforske, bygge, indrette, jage og alle de andre aktiviteter bliver endnu mere intense i den valgfrie førstepersonsvisning. BOSÆTTELSENS HJERTE OG SJÆL Kun i fællesskabet er indbyggerne stærke nok til at trives og overleve. Administrer dine bosættelser for at sikre, at dine medbosættere har nok ressourcer, mad og vand. Planlæg trek for at fragte varer mellem dine bosættelser, og sørg for, at jobbene bliver fordelt, så alle trives. UDFORSK DEN ÅBNE VERDEN Nyd skønheden i en fiktiv version af de amerikanske yderområder. Udforsk prærien og dens dyreliv, find bosættelser, og brug nye ressourcer til at forbedre dit hjem eller de fællesskaber, du støtter.