Clean Up Earth
Et afslappende co-op spil hvor du suger affald op, genopbygger økosystemer og ser naturen vende tilbage i realtid. Spil solo, med venner eller online med op til 25 spillere. Fælles gameplay kan støtte virkelige miljøinitiativer uden ekstra udgifter. Tilfredsstillende rengøring, synlig forvandling Brug din modulære Terra Cleaner til at suge affald op, genbruge materialer og genopbygge beskadigede strukturer. Hver handling skaber øjeblikkelig forandring: planter vokser tilbage, dyrelivet vender tilbage, og forurenede områder får nyt liv. Afslappende, givende og dybt tilfredsstillende. Solo, co-op eller community multiplayer Spil alene, inviter nære venner (op til 8), eller deltag i større fælles oprydningszoner online (op til 25+ spillere), når du vil. Clean Up Earth respekterer altid dit komfortniveau og giver dig mulighed for at udvide indsatsen og mærke styrken i positiv kollektiv handling. Gameplay med virkelighedens indflydelse Vælg en partnerorganisation at repræsentere i spillet. Oprydningsaktiviteter skaber støtte til din sag. Under store online-sessioner kan fællesskabets fremskridt udløse virkelige mikrodonationer til miljøinitiativer, der arbejder i felten. Ingen ekstra køb. Bare spil. Under affaldet gemmer historier sig Under affaldet ligger gamle artefakter og glemte ekkoer fra tidligere civilisationer. Når du rydder hvert område, afsløres disse relikvier og legende kvanteminder. Fra Area 51 til Bermudatrekanten og videre skjuler hvert kort hemmeligheder, der venter på at blive opdaget. Clean Up Earth er mere end et rengøringsspil – det er en udforskningsoplevelse. Kæmpe kort designet til fællesskabsspil Disse store kort er designet til online multiplayer-sessioner og forvandler oprydning til et fælles eventyr. Store affaldszoner og genopbygningsprojekter bliver koordinerede indsatser, hvor spillere mødes, samarbejder, opdager skjulte hemmeligheder og fejrer fælles fremskridt.