ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Vi præsenterer den næste Fantastic Tame i ARK: Survival Ascended: the Dreadmare! Indhyllet i mørke og hvisket rundt i legender, er Dreadmare et væsen af ​​myter og mareridt. Med sine skyggefulde vinger og korrupte horn fremkalder den en kølig følelse af det ukendte. Med din Dreadmare kan du svæve gennem himlen på denne ildevarslende hest og slippe en strøm af mørk magi løs, svække fjenderne ved at dræne deres livskraft og genoplive din besætning, mens de visner. Dreadmaren tærer på dine modstanderes evne til at helbrede og kan forkrøble fjender yderligere med eksplosioner af mørk energi, der river deres forsvar væk, og kan udløse en ødelæggende bølge af fordrivende magi, fjerne buffs for at efterlade fjender afsløret. Dreadmare kan endda indhylle en allieret i et slør af mørke og gemme dem væk i en anden dimension, indtil de bliver bedt om hjælp. Væsenet afleder indkommende angreb med et skjold af frygt og skræmmer dem, der tør udfordre det. Brug Dreadmares uhyggelige evner til at kontrollere slagmarken, svække dine fjender og slå fra skyggerne! Tilføj denne mystiske undergangsbebuder til din stamme, og kør ind i apokalypsen sammen!