I'm on Observation Duty 6
Ви працюєте в загадковій організації. Ваша робота — стежити за камерами відеоспостереження й повідомляти про потойбічні аномалії, використовуючи гостре око та гарну пам'ять. Чи зможете ви протриматися всю довгу нічну зміну? Чи параноя поглине вас? Слідкуйте за камерами відеоспостереження на шести унікальних рівнях, кожний із яких має власні лихі "аномалії" — від меблів, що рухаються самі, до гостей із потойбіччя. Ваша задача — повідомляти про аномалії, щоб "усунути" їх, і дожити до ранку. I'm on Observation Duty — оригінальна популярна франшиза, що започаткувала тренд на ігри-горори в стилі "знайди різницю", які дуже сподобалися гравцям і легендарними стримерами-мільйонниками.