Post Trauma
Post Trauma — це сучасна інтерпретація класичних ігор жанру survival horror. З кожним кроком у невідоме ви будете намагатися розкрити таємниці незнайомого оточення, щоб дізнатися приховані істини, і при цьому залишитися в живих. На гравців чекає жахлива, викривлена реальність, що постійно викликає тривогу, оскільки її історія постійно розвивається. Бити чи бігти? У Post Trauma ви гратимете за змученого провідника поїзда Романа (Togo Igawa), який після жахливої панічної атаки прокинувся у сюрреалістичному світі. Зіткнувшись із страхітливою архітектурою й кошмарними потворами, Роман може захищатися за допомогою різноманітної зброї або ж спробувати знайти найлегший шлях до порятунку. Новий світ жахів, заснований на великих творіннях У Post Trauma, натхненній ключовими елементами жанру Survival Horror, фіксовані кути камери поєднані з приголомшливими візуальними ефектами движка Unreal Engine 5 задля відтворення по-справжньому тривожного, але знайомого відчуття жаху. Та щойно ви подумаєте, що знайшли відповіді, як цей пекельний пейзаж змінить запитання, змусивши вас поринути у невідоме, щоб зустрітися зі своїми найбільшими страхами. Знайдете шлях додому? Щоб вижити в цьому суворому світі, вам доведеться розгадати таємницю, що охоплює кілька, здавалося б, не пов'язаних між собою локацій. Постійне дослідження оточення у пошуках несподіваних підказок і пошук цінних інструментів у неочікуваних місцях допоможуть вам просуватися вперед. Знайшовши підказки й розв'язавши головоломки, ви поступово дізнаєтеся більше про місце, в якому опинилися, і про способи порятунку з нього, а залишитися в живих вам допоможуть терпіння й хитрощі. А, можливо, блокнот і папір. Створена талантами світового рівня Повністю озвученна акторським складом (Togo Igawa, Autumn Ivy, Hyoie O’Grady), з чарівним, атмосферним саундтреком від Ніколаса Гаспаріні (Myuu), Post Trauma віддає шану улюбленим франшизам і демонструє нове поєднання ігрових стилів. Це по-справжньому особливий, незабутній досвід жахів, пронизаний чистою пристрастю й неймовірним талантом.