While We Wait Here
Description "Поки ми тут чекаємо" - це гра про управління кухнею з діалогами та кількома кінцівками. Керуйте невеликою закусочною, розташованою біля гірського хребта, приймайте замовлення від клієнтів, готуйте їм смачну їжу та подавайте прохолодні напої. Рівновага звичайного робочого дня порушується, коли в ефірі з'являється новина про катастрофу, що насувається. Тепер над персонажами цієї гри нависла катастрофічна загроза кінця світу. У закусочній деякі відвідувачі, здається, не помічають її, засліплені власними проблемами, вони применшують значення цієї події або навіть відмовляються в неї вірити. Інші вітають це як покарання за те, що вони зробили у своєму житті. Поки ви чекаєте в закусочній, послухайте їхні історії і запропонуйте їм їжу для роздумів. Чи переконаєте ви своїх клієнтів бігти в укриття, чи вони залишаться в закусочній, чекаючи на кінець?