Leila
«Зазвичай, я викопую в собі яму й потім падаю туди, але цього разу я вирішила не впасти, я вирішила свідомо піти в неї. Ось я, дрейфую на узбережжях свого життя.» Грайте за Лейлу та пройдіть через усі етапи її життя, розкриваючи її ключові життєві моменти. Розгадуючи просочені життям Лейли головоломки, ви збагнете мотиви, які стоять за її життєвими рішеннями. Чим далі ви заглиблюватиметеся в її психіку та емоційне становище, тим більше ви виявлятимете аспекти власної особистості в життєвій подорожі цієї, здавалося б, звичайної жінки. Відправтеся в мандрівку життям Лейли, захоплюючою сюжетною пригодою, яка оживає за допомогою чарівної розповіді та дивовижних ілюстрацій, і підкреслена пам'ятним оригінальним саундтреком. Відправтеся в подорож Лейли, яка бориться зі складностями любові, довіри й тінями її минулого. Розв'язуйте складні головоломки, що кидають виклик та спонукають до роздумів, поглиблюючи занурення в її історію.