American Arcadia
Ласкаво просимо до Аркадії! Жителі цього ретро-футуристичного метрополіса з 70-х купаються в розкоші… не підозрюючи, що їх знімають на камеру 24/7! Аркадія — не звичайне місто, а найпопулярніше у світі реаліті-шоу — тут падіння рейтингу має найсерйозніші наслідки: смерть. Для Тревора Гілса, звичайного чоловіка з нудним життям, це означає великі неприємності — але Тревору пощастило, йому допомагає таємничий голос, який вестиме його за лаштунками American Arcadia до свободи. Все це насправді, чи це просто ще одна хитрість для підвищення рейтингів шоу? American Arcadia поєднує два ігроладні стилі, 2,5-вимірний платформер та головоломку від першої особи, щоб розповісти унікальну і захопливу історію для одного гравця. Розкрийте істину і втечіть живими в American Arcadia! ВТЕЧА З ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ УТОПІЇ В СТИЛІ 70-Х Під час проходження гри ця захоплива історія буде представлена у формі документалки з інтерв'ю та поліцейськими допитами персонажів. ДВА ІГРОЛАДИ, ОДНА ГРА В American Arcadia ви контролюєте двох персонажів у абсолютно різних середовищах та з унікальними стилями гри: складний 2,5-вимірний екшн-платформер з поглядом збоку, в якому на вас чекають погоні, стелс і головоломки. Крім цього — повністю тривимірна гра від першої особи з хакерством, розвідкою, елементами стелсу і ще більшою кількістю головоломок. СОЛІДНИЙ АКТОРСЬКИЙ СКЛАД Юрій Льовенталь (Spider-Man 1 і 2, Prince of Persia The Sands of Time, Call of the Sea), Кризія Байос (Cyberpunk 2077, League of Legends), Сіссі Джонс (Firewatch, Life is Strange, Call of the Sea) та інші вдихають життя в персонажів American Arcadia.