Gray Dawn
Ви будуте втягнуті в жахливу пригоду священника у пошуках доказів його невинуватості. Винуваті ви, чи ні, але потрапляєте у пастку серед виру дивних подій, пов'язаних з одержимістю демонами та божественними проявами. Щоразу, як ви згадуєте хлопчика, або про те, що вас звинувачують у вбивстві, ви потрапляєте у транс, підживлений страхом. Ці моменти безумства відображають кров, відразу до Бога, а іноді навіть голос самого диявола, що намагається переконати вас у тому, що можливо, то не брехня. «Gray Dawn» відображає події 1920-х років у віддаленому куточку Англії. Протягом усієї гри вас будуть переносити у прекрасний світ Румунії, натхненної містикою Східної Європи.