RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
RoboCop повертається до виконання обов’язків, щоб завершити Unfinished Business. ПРОКЛАДІТЬ ШЛЯХ ДО ВЕРХНЬОГО ПОВЕРХУ Після рішучої перемоги RoboCop над бандами Детройта, у цьому окремому розширенні, що відбувається після подій RoboCop: Rogue City, розгортається новий розділ. Новий Хлопець переможений, але злочинність все ще заполонила вулиці. Іскра надії походить від останнього проекту OCP: OmniTower — величезного житлового комплексу, побудованого для добробуту мешканців Старого Детройта. Але коли група висококваліфікованих найманців, озброєних високотехнологічною зброєю, бере будівлю під контроль і перетворює її на свою смертоносну фортецю, RoboCop повинен проникнути всередину і зупинити їхні плани дестабілізації громадського порядку. БОРІТЬСЯ З УДОСКОНАЛЕНИМ КЛАСОМ ЗЛОЧИНЦІВ Приготуйтеся зустрітися з новим поколінням ворогів: OmniTower сповнена передових загроз. Від літаючих дронів до вибухових повзаючих ботів і протипіхотних турелей, кожен поверх заповнений смертельними пастками. Кожен член елітних військових загонів важко озброєний. Очікуйте зустрічі з екранованими загонами, що володіють мініганами, спецпідрозділами, оснащеними реактивними ранцями, або навіть ворогами, озброєними катанами, які більше схожі на машини, ніж на людей. ВІДНОВІТЬ ПОРЯДОК ХОЛОДНИМ ПРАВОСУДДЯМ Коли вже запізно кричати «завмерти», ви можете покластися на арсенал RoboCop, щоб охолодити амбіції ворогів. Щоб служити Правосуддю, виберіть із широкого спектру потужної зброї, включаючи культовий Auto-9 або абсолютно нову Кріо Гармату. Розкрийте неперевершену силу RoboCop, щоб завдати нищівних кінематографічних завершальних ударів — чи то розбивання черепа супротивника об бетонні стіни, чи то в найближчий автомат із газованою водою. ГРАЙТЕ ЗА ALEX MURPHY Випробуйте унікальні місії зі знайомими обличчями, які розкривають більше сюжетної лінії Unfinished Business. До того, як стати RoboCop, він був Alex Murphy, рішучим і хоробрим, але вразливим, як звичайний поліцейський у Детройті. Відкрийте для себе іншу сторону легендарного правоохоронця, озвученого Peter Weller.