Echoes of the End: Enhanced Edition
Розпочніть неповторну подорож Грайте за Рін — останню носійку залишків стародавньої магії. Коли її брата полонить тоталітарна імперія, а війна загрожує поглинути її батьківщину, вона мусить піднятися, щоб захистити і свою родину, і свій народ. Разом з Аврамом — досвідченим ученим із темним минулим — Рін вирушає в подорож, що випробує їхній новостворений зв’язок, відкриє давно забуті таємниці й поставить під сумнів саму природу сили у світі, який стоїть на межі занепаду. Зруйнований світ краси й боротьби Натхненна дикими краєвидами Ісландії, Echoes of the End простягається від льодовиків до вулканічних глибин і забутих руїн, де переплітаються магія та механіка. Досліджуйте дбайливо створений світ, сповнений чудовиськ, таємниць і реліквій загубленої цивілізації. Опануйте мистецтво бою мечем і магією Плавно переходьте від рукопашного бою до нищівної магії, що дозволяє швиргати ворогів через усе поле бою або поглинати їхню життєву силу, підтримуючи власну. Бийтеся пліч-о-пліч із Аврамом, який за допомогою своїх умінь створює можливості для ваших нищівних комбо-атак. Платформи й головоломки: пригода, що постійно змінюється Кожен розділ пропонує унікальні механіки пересування й головоломок — від відновлення зруйнованого часом до змін гравітації. Рвіться вперед і долайте прірви подвійними стрибками, мандруючи захопливим світом і поступово розширюючи свій арсенал умінь пересування. Налаштовуйте, розвивайте й опановуйте свою силу Формуйте уміння Рін за допомогою понад 40 вдосконалень, 13 костюмів і 20 реліквій, які визначають ваш стиль у сутичках. Пристосовуйте свою збірку до кожного випробування або досконало опануйте один стиль і пройдіть цей світ на власних умовах. З урахуванням відгуків гравців Echoes of the End: Enhanced Edition — це безплатне оновлення, створене на основі відгуків гравців від моменту виходу гри. Воно вдосконалює майже всі аспекти та додає нові можливості. Основні зміни: - Повністю оновлена бойова система й анімації - Нова система спорядження з 13 костюмами та реліквіями для створення власних збірок - Нова гра+» - Перероблений вступ і швидший розвиток на початку гри - Покращені рух, керування та загальна продуктивність Кожна зміна з’явилася завдяки спілкуванню зі спільнотою, щоб ми могли створити найповнішу й найвідточенішу версію Echoes of the End. Сподіваємося, вам сподобаються пригоди у вдосконаленому світі Аеми.