Tales from Candleforth
Tales from Candleforth - це збірка казок, які були написані поверх забороненої книги багато років тому, щоб приховати її зміст. Через роки темний текст просочується на сторінки казок, змішується з ними і перекручує історії. Казка ось-ось почнеться... У першій казці ми познайомимося з Сарою, 16-річною дівчиною, яка залишилася сама керувати сімейною аптекою. Бабуся Сари нещодавно зникла безвісти, але одного дня вона знаходить докази того, що вона все ще може бути живою. Коли Сара відкриває в собі нові здібності, які можуть успадкувати лише жінки в її родині, вона занурюється у світ окультизму, таємниць і жахів, щоб розкрити секрети, які приховує її сім'я, і зрозуміти, яку роль у цьому відіграє вона сама.