Let Me Sleep
У грі Let Me Sleep ви допомагаєте хлопцю, який так втомився, що ніяк не може виспатися. …І це не дивно, адже він намагається відпочити в будинку, повному жахів і монстрів! Станьте його надійною опорою: розв'язуйте моторошні головоломки та виконуйте завдання, які часом бувають не надто приємними... все заради того, щоб ваш друг міг спати спокійно та в безпеці, звісно. За кожними дверима, під ліжком і навіть в кожній щілині підлоги ховаються різні таємниці. Що далі, то страшніше!