Home Safety Hotline
Кол-центр Побутової безпеки - це симулятор телефонного оператора у стилі аналогового горрора, в якому вам потрібно відповідати на вхідні дзвінки клієнтів з питаннями про те, що знаходиться в їхніх будинках. Ознайомтеся з товстим каталогом поширених шкідників і побутових небезпек і робіть все можливе, щоб стати експертом з побутової безпеки. Відповідальність за наслідки лежатиме на ваших плечах. Новий експериментальний горрор від Ніка Лівза, розробника ігор "НіЧНИЙ СИГНАЛ" і "Чудовий день для риболовлі". ВКЛЮЧАЄ БОНУСНЕ DLC "Кол-центр Побутової безпеки: Сезонний працівник" На вулиці 1996 рік, до Різдва лишилося всього чотири дні. Ребекка, яка щороку працює в кол-центрі Побутової безпеки від сезону до сезону, повернулася на роботу, щоб допомогти колегам відповідати на виклики в цей зайнятий (і сповнений смертей) період. Багато нових дивних небезпек почало з'являтися на свята, а деякі з них можуть принести кінець усьому живому. З поверненням до кол-центру Побутової безпеки, Ребекко. Ми розраховуємо на тебе.