Buried Alive: Breathless Rescue
Втеча з могили в "Buried Alive"! Розкрийте свої інстинкти виживання! Увага, хоробра душа! Чи готовий ти вирушити в моторошну пригоду, подібної до якої ще не було? Пройдіть справжнє випробування кмітливості, сміливості та рішучості у захопливій грі "Buried Alive". Ваша місія: вирватися із задушливих обіймів труни та знайти шлях до свободи! Чи переможете ви свої страхи і вирветеся з лап склепу, чи піддастеся темряві?