Kanjozoku Game & Buried Alive
Пакет Kanjozoku Game & Buried Alive поєднує напружені вуличні перегони з моторошним виживанням, створюючи унікальну суміш швидкості та напруги. Чи то ви маневруєте в нічному русі, чи боретеся за життя під землею — ця пара ігор дарує чистий адреналін на кожному рівні. Kanjozoku Game переносить вас у серце швидкісного світу, де підпільні гонщики доводять свої авто до межі на темних і звивистих шосе. Налаштовуйте кожну деталь автомобіля, перевіряйте свою реакцію на високій швидкості й піднімайтеся вгору в середовищі, де контроль — це все. Buried Alive занурює вас у страшну боротьбу за втечу, де кожне рішення має значення. Замкнені в невідомому місці, оточені загрозами та невизначеністю, ви мусите досліджувати, вирішувати головоломки й виживати наввипередки з часом у гонці, яку жодна машина не виграє. Цей пакет випробує і ваші нерви, і ваші навички — дві гри, два протилежні світи, одна незабутня подорож.