Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator
Пориньте у справжню позашляхову пригоду з Mudness, де ви зустрінетеся з різноманітними транспортними засобами - від стандартних позашляховиків до монструозних вантажівок. Подорожуйте ретельно розробленою картою, що охоплює три біоми - підступний багнистий ліс, великий піщаний кар'єр і складні засніжені гори - з шістьма стратегічними базами. Беріть участь у критично важливих місіях з доставки, забезпечуючи своєчасне і недоторкане транспортування вантажів і особового складу, або просто насолоджуйтеся захоплюючими пригодами на бездоріжжі.