Kanjozoku Game - レーサーCar Racing & Highway Driving Simulator Games
Досліджуйте дивовижний світ перегонів, купуючи нові легендарні автомобілі та виконуючи веселі завдання! Це у ваших інтересах піднятися по гоночних сходах і досягти першої ліди! Ви керуєте трансмісією, ви справжній гонщик, проти якого всі бояться змагатися! Kanjozoku Game レーサー : ● Незаконні вуличні перегони Osaka Kanjo 90-х. ● Відчуйте себе вуличним гонщиком і проїдьте японськими автобанами. ● Справжні JDM-автомобілі 90-х і 2000-х років для керування й налаштування. ● Налаштування двигуна: внутрішні елементи, турбокомпресори, ECU, паливо, впуск, вихлоп тощо. ● Заміна двигунів: 2JZ, RB26, VQ35, 4AGE, B16B, 13B, LS3, SR20, CA18 та багато іншого! ● Тюнінг кузова: бампери, капоти, крила, фари тощо. ● Налаштування підвіски: колеса, диски, шини, розвал, койловери, проставки тощо. ● Завантажте нестандартні вініли/лівреї в автомобіль. ● Дрифт із задньопривідними та повнопривідними автомобілями. ● Швидкісні поліцейські погоні. ● Система рейтингу: уникайте руху на високих швидкостях, завершуйте гонки, уникайте поліцейських погонь.