Blood Hunting
Ви - Чейз Джонс, який втратив свою сім'ю, коли був молодим. Вам потрібно буде зібрати докупи шматочки, щоб зрозуміти, що з ними сталося. Розкриваючи правду, ви усвідомлюєте, що повинні зробити. На жаль, ті, хто винен, почали полювати на вас, щоб покласти край цьому розслідуванню. Невідомий незнайомець допомагає вам, надсилаючи текстові повідомлення на ваш телефон. Ви повинні вижити достатньо довго, щоб дізнатися правду і спробувати щось з нею зробити.