Wildshade: Unicorn Champions
Dotrzyj do mety na grzbiecie jednorożca! Wildshade: Unicorn Champions to gra wyścigowa dla całej rodziny, w której możesz przenieść się do magicznego i barwnego świata. Wygraj wszystkie turnieje, aby odblokować najrzadsze wierzchowce, wyhodować czempiona swoich marzeń i zostać najlepszym jeźdźcem w historii fantastycznego świata Wildshade. Charakterystyka: - Galopuj z zawrotną prędkością, umiejętnie skacz przez przeszkody i używaj magicznych mocy, aby wyprzedzać rywali. - Zdobywaj nowe wyposażenie dzięki zwycięstwom i zapewnij wierzchowcom piękne siodła, uzdy i derki. - Odblokuj 50 jednorożców i magicznych koni o różnym umaszczeniu i grzywach, a następnie hoduj je, aby spośród setek możliwych kombinacji stworzyć ulubieńca swoich marzeń. - Graj ze znajomymi i rodziną w lokalnym trybie wieloosobowym dla czterech graczy. - Poznaj 40 fantastycznych torów wyścigowych i wygraj wszystkie turnieje, aby zostać najlepszym jeźdźcem w świecie Wildshade!