Disney Illusion Island Starring Mickey and Friends
Dołącz do Myszki Miki i przyjaciół podczas wyprawy na tajemniczą wyspę Monoth. Odzyskaj trzy mistyczne księgi, aby ocalić świat przed katastrofą! Pakiet Disney Illusion Island Starring Mickey & Friends zawiera grę podstawową oraz dodatki Keeper Up i Mystery in Monoth, jak również zupełnie nową aktualizację C.A.S.H. ze Sknerusem McKwaczem. Graj Myszką Miki i przyjaciółmi Wybierz swoją ulubioną postać i odblokuj specjalne zdolności, wykonując kaskaderskie sztuczki na platformach, rozwiązując zabawne łamigłówki i biorąc udział w epickich bitwach z bossami. Odkryj tajemnice Wyspy Iluzji Disneya Biegaj, pływaj, huśtaj się i skacz, przemierzając piękną, tajemniczą wyspę i odkrywając tętniące życiem biomy, intrygujące postacie i ukryte sekrety. Zabawa we czwórkę w trybie kooperacji Graj solo lub z trójką znajomych, aby uratować wyspę Monoth w trybie lokalnej kooperacji dla 4 graczy. Połącz siły z przyjaciółmi i wykorzystaj unikalne umiejętności, takie jak Rzut liną, Żabi skok i Serdeczny uścisk. Wystąp w prawdziwej kreskówce z Myszką Miki Przeżyj zupełnie nową przygodę Myszki Miki i przyjaciół z ręcznie rysowanymi animacjami, oryginalną ścieżką dźwiękową i autentycznymi aktorami.