Kurozając i skarb Kolcobrodego
Przygoda wzywa! Dołącz do Kurozając i jego przyjaciół w epickiej wyprawie, aby odzyskać 7 kryształów przed groźnym Spiking-brodą i ocalić Królestwa przed chaosem. Odkrywaj magiczne światy, rozwiązuj sprytne zagadki i odkrywaj ukryte sekrety… a kto wie? Być może znajdziesz drogę do prawdziwego skarbu. Zapierająca dech w piersiach przygoda dla dzieci i rodziców — czy jesteś gotów zostać prawdziwym łowcą skarbów? Graj razem ze swoimi ulubionymi bohaterami, z których każdy ma wyjątkowe umiejętności: Kurozając szybując w powietrzu, używa swoich uszu, aby omijać przeszkody i sięgać nowych wysokości. Abe bywa czasem zbyt ostrożny, ale zawsze możesz liczyć na jego skorupę, aby niszczyć kruche struktury i torować sobie drogę. Meg, mistrzyni sztuk walki — kopie, skacze, a nawet potrafi robić obie rzeczy jednocześnie, aby dotrzeć do wyżej położonych miejsc. Ma także sekretne uderzenie, gdy zostanie otoczona przez wrogów. Wyrusz w podróż po różnorodnych, zapierających dech w piersiach lokacjach, pełnych uroku, niebezpieczeństw i tajemnic. Od majestatycznych sal Zamku Featherbearda po mroczne głębiny Jaskini Demona — każdy świat wypełniony jest sekretami do odkrycia, skarbami do zdobycia i niespodziankami — zarówno przyjemnymi, jak i groźnymi — które będą zachęcać cię do dalszej eksploracji. Dzięki oszałamiającej grafice i kreatywnemu projektowi poziomów Kurozając oferuje zupełnie nową przygodę w ukochanym uniwersum filmów i komiksów — po raz pierwszy ożywioną w grze wideo.