The Knightling
Sir Lionstone – najpotężniejszy rycerz i obrońca wielkiego miasta Clesseia nie powrócił z ostatniej misji. To do ciebie – zaufanego giermka Sir Lionstone’a – wspieranego przez legendarną tarczę, którą po sobie zostawił, należy stanie się bohaterem, którego potrzebuje lud i odnalezienie Lionstone’a, nim czyhające niebezpieczeństwo zagrozi krainie. Odkrywaj mnóstwo regionów i sekretów Clessei, odpieraj bandytów i potwory i odkryj prawdę, która stoi za niezrównaną mocą tarczy i wspaniałą przeszłością krainy. Każdy bohater zaczyna od zera Graj jako giermek w trakcie szkolenia na rycerza, którego lojalność i determinacja wysyłają na wielką przygodę w poszukiwaniu jego mentora. Dzierżąc jedynie tarczę, wykorzystasz swoje szkolenie i ulepszysz arsenał umiejętności, aby pokonać przeszkody, pomóc mieszkańcom i dowieść, że zasługujesz na miano rycerza. Najlepszym atakiem jest obrona Została ci tylko tarcza Sir Lionstone’a zawierająca tajemniczy pierwiastek o nazwie Callyrium. Zadaniem giermka jest ujarzmienie jej mocy i stanie się kolejnym legendarnym bohaterem. Wykorzystaj naturalną obronną moc tarczy, aby blokować, parować i tworzyć okazje idealne do ofensywy, następnie wykorzystaj wielkie ataki i ich kombinacje, aby wykończyć przeciwników. Wskocz do przygody Wyrusz na wyprawę przez regiony Clessei, na której będzie pomagać Ci moc tarczy! Przemierzaj zróżnicowane obszary i skacz po platformach, aby zdobyć cenną chwałę używaną do ulepszeń. Możesz też użyć jednej z wielu umiejętności ruchowych tarczy, aby droga była prostsza. Choć może nie godzi się tak używać legendarnej tarczy, nikt cię nie powstrzyma przed ślizganiem się na niej po całej krainie!