Lost in Random: The Eternal Die
LOSOWA GRA, KTÓRA WYSTAWI NA PRÓBĘ TWOJE UMIEJĘTNOŚCI Lost in Random: The Eternal Die łączy w sobie taktyczną walkę, dynamiczną akcję w czasie rzeczywistym oraz losowe mechaniki rzutu kością, dzięki którym każde starcie trzyma w napięciu. Poznawaj kolejne warstwy oryginalnej, niezależnej historii, wcielając się w królową Aleksandrę – niegdyś potężną władczynię Przypadku, która wyrusza w podróż po zemstę i odkupienie. Władaj arsenałem czterech wyjątkowych broni, korzystaj z potężnych karcianych zdolności, wyzwalaj moc żywiołów dzięki reliktom i odmieniaj losy bitew, wykonując strategiczne rzuty swoją wierną kościaną towarzyszką Fortuną. Możesz też spróbować sił w grach o wysoką stawkę, w których odpowiedni rzut przyniesie ci wspaniałe nagrody… lub miażdżące konsekwencje. Nawet śmierć nie oznacza końca – wracaj do Sanktuarium, by w ramach przygotowań do kolejnego podejścia odblokować nowe bronie, kupić potężne ulepszenia i podjąć się zadań dla sojuszników. MROCZNY I WCIĄGAJĄCY ŚWIAT PEŁEN MAGII Odkrywaj cztery dynamiczne biomy najeżone niebezpieczeństwami, sekretami i nieprzewidywalnymi wyzwaniami. Zatrać się w niepokojącym świecie pełnym gotyckich akcentów, żywych krajobrazów i czarująco klimatycznych utworów. Seria The Eternal Die zaprasza cię z powrotem do świata Przypadku, prezentując kolejny niezapomniany rozdział historii z gromadą ekscentrycznych, w pełni udźwiękowionych oraz alternatywnymi zakończeniami do odblokowania. GŁÓWNE CECHY - Szybka, trzymająca w napięciu rozgrywka, która łączy taktyczne decyzje z akcją w czasie rzeczywistym. - Wyjątkowa mechanika rzutów kością, która odmienia starcia na nieoczekiwane sposoby. - Cztery zróżnicowane bronie oferujące możliwości ulepszania i zróżnicowane style walki. - Ponad 100 reliktów z mocami żywiołów oraz 15 potężnych karcianych zdolności, za pomocą których możesz personalizować swoją postać. - Cztery generowane losowo biomy pełne sekretów, wrogów i wyzwań o wysokiej stawce. - Ponad 30 wyjątkowych rodzajów przeciwników oraz 4 bezlitosnych bossów światów, do pokonania których potrzeba odpowiedniej strategii i umiejętności. - Zdarzenia generowane losowo, ewoluujące synergie reliktów i kilka poziomów trudności, dzięki którym dostosujesz rozgrywkę do własnych preferencji. - Mroczny, iście burtonowski świat pełen magii, upiornie pięknych krajobrazów i czarujących motywów muzycznych.