Song of Nunu: A League of Legends Story
Dwóch najlepszych przyjaciół, jedna dzika przygoda. Dołącz do dwójki przyjaciół, Nunu i Willumpa, podczas przygody w mroźnej krainie Freljord. Poznaj nierozerwalną więź łączącą chłopca i yeti, przemierzając piękną i zdradziecką krainę. Spotykaj nowych sojuszników (oraz wrogów) w podróży pełnej rodzinnych więzi, przyjaźni i magii. Song of Nunu: A League of Legends Story to fabularna gra przygodowa dla jednego gracza stworzona przez Tequila Works. Poznaj wciągającą historię rozgrywającą się w nieodkrytych zakątkach Freljordu, gdzie każdy kolejny krok w śniegu przybliża cię do prawdy o przeszłości Nunu i Willumpa. STWÓRZ NIEROZERWALNĄ WIĘŹ Graj jako Nunu, młody chłopiec szukający swojej matki z pomocą swojego najlepszego przyjaciela, Willumpa. Połączeni nieograniczoną wyobraźnią i wspólną miłością do bitew na śnieżki, obaj będą musieli współpracować, aby przemierzać Freljord, ratując go – i siebie nawzajem – przed niebezpieczeństwem, które na nich czyha. ODBLOKUJ NIEZWYKŁY ŚWIAT Wędruj, wspinaj się i zjeżdżaj na sankach przez Freljord, mroźną krainę pełną srogich zamieci, okrutnych wilków... i czarów. Rusz głową, aby przedrzeć się przez mroźny świat i odkryć tajemnice ukryte pod lodem. DOŁĄCZ DO LEGENDARNYCH BOHATERÓW Poznaj potężnych bohaterów League of Legends z Freljordu, w tym Brauma, Ornna, Volibeara i Lissandrę, której wypaczona magia grozi pogrążeniem świata w Mrocznym Lodzie. Przyjaźń ma swoje sposoby w Song of Nunu: A League of Legends Story.