Moonglow Bay
Розташована на мальовничому східному узбережжі Канади, затока Moonglow Bay запрошує вас у насичену емоціями історію. Переживіть чимало аспектів життя в цій неквапливій рольовій грі про риболовлю. Відчуйте себе рибалкою-початківцем, який має виконати останню волю друга, і пройдіть крізь випробування, що постали перед близьким до банкрутства містечком. Граючи наодинці чи кооперативно, пориньте в усі елементи рибальського життя: приготування страв із свого улову, продаж смачних рецептів, удосконалення свого магазину, спорядження та човна. Ваша подорож пролягатиме воксельним ігровим світом під розкішні музичні композиції Лєни Рейн та буде розділена на кілька окремих сюжетних ліній з наповненим жителями містечком і можливістю епічних зустрічей із містичними монстрами затоки Moonglow Bay. Відвідуйте найвіддаленіші куточки океану, від льодовиків до гарячих гейзерів, з одною лише вудкою та щоденником. Опануйте мистецтво закидання рибальської сітки, встановлення пасток і рибальства крізь лід, та задокументуйте 151 вид морських мешканців, досліджуючи природу й таємниці затоки Moonglow Bay.