Bee Simulator: The Hive
Дивіться на світ очима бджоли! Досліджуйте світ, натхненний Центральним парком, збираючи пилок, уникаючи небезпек та будуючи власний процвітаючий вулик. Це видання поєднує оригінальний Bee Simulator з доповненням The Hive, вводячи нову механіку, режими гри та свіжий весняний контент — все в одній захопливій пригоді, ідеальній для гравців будь-якого віку. ВИРУШАЙТЕ У ВЕЛИКІ ПРИГОДИ МАЛЕНЬКОЮ БДЖІЛКОЮ Злетіть у зворушливій одиночній історії, де ви маєте захистити свій вулик від небезпеки. Як один із найстаранніших працівників рою, ваші маленькі крильця нестимуть долю всієї колонії. ДОСЛІДЖУЙТЕ ЯСКРАВИЙ, ВСЕСВІТНЬО ВІДОМИЙ ПАРК Літайте та досліджуйте кожний куточок великої, напів-відкритої карти світу, натхненної знаменитим Центральним парком Нью-Йорка. Від ставків до зон для пікніків, від ярмарків до зоопарку — ви знайдете секрети, міні-ігри та ресурси. Зустрічайте людей, тварин, рослини та інших комах для взаємодії. ПОБУДУЙТЕ ВЛАСНИЙ РОЗКІШНИЙ ВУЛИК Доповнення The Hive дозволяє будувати та налаштовувати власний вулик з нуля. Оптимізуйте збір ресурсів для створення гудючого дому. Використовуйте різноманітні практичні та декоративні будівлі, щоб оживити свій вулик. БЕЗЛІЧ МІНІ-ІГОР Бути бджолою — це безперервна активність! Мчіть крізь повітряні потоки, збирайте пилок, виконуйте бджолині танці, захищайте колонію від ос та долайте різноманітні випробування в захопливому поєднанні дослідження та динамічного геймплею. КООПЕРАТИВ НА РОЗДІЛЕНОМУ ЕКРАНІ Об'єднайтеся з чотирма друзями чи рідними в кооперативі на розділеному екрані. Грайте на спеціально розроблених багатокористувацьких картах у кооперативних та змагальних режимах — весело для всіх, малих і дорослих! ЯСКРАВИЙ І СПОКІЙНИЙ САУНДТРЕК Ширяйте світом під мирний і атмосферний саундтрек, створений Міколаєм Строїнським, відомим за роботою над The Witcher 3 та The Vanishing of Ethan Carter.