Wizard of Legend 2
В епоху легенд і магії амбітні чаклуни з усього світу збираються у Летючих землях, щоб взяти участь у «Випробуванні для легенд». У більшості з них не вийде, хоч би як вони не намагались. І тільки той, хто повністю опанував хаотичну і мінливу, як стихія, силу аркан, стане Легендарним чаклуном! Приготуйтеся до цілком нової смуги непередбачувано небезпечних випробувань у Wizard of Legend 2* — сповненому екшену продовженні визнаного критиками оригінальної гри у жанрі dungeon crawler, з новими яскравими 3D-ефектами та динамічним онлайн-кооперативом на 4-х гравців . Використовуйте знайомі та нові аркани, експериментуйте з новими хитромудрими комбінаціями заклинань у пошуках безсмертя, повертаючись знову і знову (і знову), щоб вийти переможцем із мінливих випробувань, які вам підкидуватиме ця rogue-lite. "ПОВЕРНІТЬСЯ В ЕПОХУ ЛЕГЕНДАРНИХ ВИПРОБУВАНЬ " Випробуйте свої магічні здібності у Летючих землях — серії випробувань, що постійно змінюються, яку створив Ієронім — верховний чарівник Ланови — для визначення чаклуна, гідного стати легендою. Познайомтеся ближче з неординарними та могутніми членами Ради чаклунів, які спостерігатимуть за вашими випробуваннями, направлятимуть їх або вноситимуть у них свої корективи. РОЗКРИЙТЕ СИЛУ СВОЇХ АРКАН Використовуйте силу знайомих і нових атак аркан, здатних приборкати магічні й некеровані сили землі, надаючи їм форму вогняних снарядів, магічних ударів ближнього бою, вируючих бурь та безліч інших форм. Під час випробування ви відкриєте сили, які змінюватимуть ваші аркани (і вашу гру) у несподіваний спосіб. Комбінуйте, поєднуйте, експериментуйте та опановуйте свої улюблені поєднання… доки не знайдете нову улюблену комбінацію під час наступного «забігу». ОПАНУЙТЕ СТИХІЮ Керуйте первозданними силами вогню, води, землі, блискавки, повітря та хаосу. Покращуйте свої аркани та використовуйте реліквії, що можуть змінювати вашу фортуну, додаючи нові шари можливостей та потенціалу. Зосередьтеся на нищівній силі вогню або незламності землі. Рухайтеся швидше, швидше застосовуйте аркани або знаходьте між ними баланс, відповідно до того, чого вимагає кожне наступне випробування. Наполегливість і перемога Кожне нове небезпечне випробування не схоже на попереднє, і шанси не завжди на вашому боці. Вчіться на помилках своїх попередників за допомогою rogue-lite системи послідовного розвинення, завдяки якій кожен наступний неофіт отримуватиме ще більше магічних здібностей. Кожне випробування — крок до того, щоб стати Легендарним Чаклуном!