Without a Dawn
«Without a Dawn» — це похмурий, психологічний та філософський візуальний роман-ґорор з неймовірною псевдо-ASCII графікою. Вона шукає порятунку від набридлих тривожних думок у віддаленій хижці. У повній тиші та ізоляції нічого не відвертає, але через моторошне завивання холодного вітру вона не може заснути. У темному спокої ночі тиша почала набувати фізичної форми. «Without a Dawn» майстерно занурює гравця в самоаналіз, переплітаючи психологічні та філософські елементи, щоб створити розповідь, яка стирає межу між реальністю та вигадкою.