Death Match Love Comedy!
Щирі зізнання — вибухові наслідки! Творці Raging Loop представляють шалену візуальну новелу, сповнену гротескного гумору, окультизму й романтики! Учень старшої школи Кей Яґі от-от почує освідчення відразу двох своїх однокласниць, як раптом він вибухає! Хоча цей перший епізод був ілюзією, хлопець виявляє, що став жертвою загадкового прокляття, і наступного разу, коли хтось освідчиться йому, він насправді вибухне! Хто й навіщо прокляв Кея? Намагаючись розгадати таємницю разом з однокласниками, він змушений постійно уникати любовних зізнань від жінок і дівчат довкола, які, схоже, зовсім подуріли! Чи зможе Кей уціліти або ж підкориться своїй вибуховій долі?