Cat President: A More Purrfect Union
Ти звичайна дівчина-підліток, яка шукає роботу після того, як її мрії про коледж не справдилися. Але коли ти загубилася за лаштунками під час національних дебатів, ти знаходиш набагато більше: зграю балакучих котів, які балотуються в президенти. І це навіть не найдивніше - вони всі хочуть найняти вас менеджером кампанії! Чи зможете ви впоратися зі світом президентської політики? Чи знаєте ви, чим займається менеджер виборчої кампанії? Чи знайдеш ти кохання зі своїм кандидатом, щоб створити... більш міцний союз? Зі сценарієм довжиною понад 350 сторінок, "Котячий президент" - це візуальний роман, сповнений романтики, гумору та милих зображень котів. Проголосуйте вже сьогодні!