Pacific Drive
"Pacific Drive — гра на виживання від першої особи, в якій автомобіль буде вашим єдиним супутником. Подорожуйте на північний захід Тихоокеанського узбережжя та зіткніться з потойбічними небезпеками в Олімпійській зоні відчуження. Кожна поїздка таїть у собі випробування. Вам належить удосконалити свій універсал, а також облаштувати базу в покинутому гаражі. Збирайте ресурси та досліджуйте Зону. Розгадавши її таємницю, ви дізнаєтесь, як вижити у цих непередбачуваних та ворожих умовах. ДОРОГА ДО ЖИТТЯ Автомобіль — ваш єдиний союзник у цьому суворому, повному небезпеці світі. Але одного шкіряного салону замало, щоб вижити на його дорогах. Ваш вірний універсал потрібно буде гарненько прокачати і зміцнити, адже йому доведеться несолодко. Слідкуйте, щоб бак був повний, а захисні панелі без дірок, інакше до вас дістанеться всюдисуща радіація. Вас та ваш автомобіль чекає перевірка на міцність: ремонтуйте деталі на ходу, збирайте матеріали і покращуйте свою фортецю на колесах, щоб протистояти небезпекам, що таяться у мороці. КРІЗЬ ЗОНУ ВІДЧУЖЕННЯ По всій Зоні розкидані залишки експериментів таємничого Бюро, а знайти відповіді буде непросто. Всюди вам будуть зустрічатися аномалії — паранормальні явища, які серйозно ускладнять поїздку... або зроблять її набагато цікавішою. Загадкові фігури в темряві, купи металобрухту, що рухаються, і громади, що височіють над землею, — кожна нова поїздка таїть у собі потойбічні небезпеки. Але ніщо в Зоні не зрівняється з руйнівною силою бурі. Тисніть на газ, бо ці нищівні вихори змітають все на своєму шляху. РАЗ ЗА РАЗОМ Звіртеся з картою, хапайте спорядження та в дорогу. Збирайте ресурси та інформацію, що трапляться вам на шляху, бо у Зоні завжди знайдеться щось корисне. Повернувшись у безпечні стіни гаража, покращуйте машину тим, що знайшли. Зовні чекають нові погрози: негода, суворий ландшафт та результати невдалих експериментів. Головне правило Зони: «Хто не ризикує, той не п'є шампанське». Деякі матеріали можна знайти тільки в найнебезпечніших місцях. Не втрачайте голову і час: подорож буде довгою."