Pacific Drive: Friendly Dumpster Customization Pack
Славний смітник з вами в найважчі хвилини. Надайте йому данину поваги, прикрасивши свою машину предметами зі спеціального набору. У наборі представлені: Перероблене кермо Набір наліпок «Сміттяр» Важіль «Подарунок» Пахкощі (на дзеркало) Завзятий сміттяр (лялька) Мила урна (на антену)