Lumberjack's Dynasty
Унікальна гра з перспективою від першої особи, симуляція життя лісоруба, що розвиває своє підприємство і започатковує власну династію. Lumberjack's Dynasty — це унікальне поєднання лісового господарства, лісозаготівлі та симуляції життя з елементами рольової гри. Ви починаєте в успадкованому від ваших тітки та дядька занедбаному таборі лісорубів, якому слід повернути колишню велич. Окрім безпосереднього «лісорубства», можна виконувати широке різноманіття завдань та розвивати численні навички, щоб стати вправнішим та більш професійним. Завжди можна вільно пристосовувати свій ігровий стиль: Щоб швидко стати професійним лісорубом, можна купувати, зносити і перетворювати великі лісові масиви на продукт — а, отже, і на економічний успіх — не відволікаючись на стороннє. З іншого боку, можна присвятити більше часу дослідженню всієї глибини гри і пережити більше різноманіття варіантів розвитку подій — від ремонту ваших будівель і машин, риболовлі, заготівлі меду і вирощування овочів до спілкування з місцевим людом, пошуками кохання та заснуванням власної сім’ї. Хай там як, в грі Lumberjack's Dynasty на вас чекає багато розваг (і тяжкої роботи), адже доведеться одночасно дбати про побут і розвиток компанії, що в поєднанні утворить успішну династію лісорубів.