Tavern Manager Simulator
Tavern Manager Simulator - це захоплюючий процес відбудови, розширення та вдосконалення таверни. Використовуйте різні підходи до управління закладом і відповідайте на виклики зовнішнього світу, щоб створити власну унікальну історію. Відновіть таверну Відновіть свій робочий простір, придбайте ресурси та почніть обслуговувати клієнтів, щоб заробити гроші на подальші оновлення та покращення вашого закладу. Готуйте смачні страви Налийте пиво у великі кухлі. Кидайте в казан овочі, нарізайте і тушкуйте м'ясо. Чим більше часу ви витрачатимете на приготування їжі, тим майстернішими ставатимуть ваші страви. Кращі навички - більше підказок! Обслуговуйте клієнтів Швидке та якісне обслуговування клієнтів - запорука процвітання вашої таверни. Всі клієнти очікують, що їх стіл буде заповнений кухлями пива і закусками відразу, як за помахом чарівної палички. Станьте відомим господарем таверни Вчасно замовляйте пиво та продукти для приготування їжі. Підтримуйте вогонь на робочих місцях. Контролюйте якість їжі та напоїв. Купуйте поліпшення таверни, які зроблять роботу більш ефективною. І слава про вашу таверну рознесеться по всьому королівству!