House Flipper 2
Ділитися – весело! Прийшов час, щоб запросити друзів у House Flipper 2 i безкоштовного доповнення «Co-op DLC» – відтепер все можна робити разом. Завдяки системі міжплатформної гри, ви можете об'єднати свої зусилля як в сюжетному режимі, так і в режимі пісочниці, граючи разом до чотирьох осіб, незалежно від того, чи на консолі, чи на ПК. Разом ви швидше створюватимете неймовірні особняки та виконуватимете завдання з основної сюжетної лінії. А якщо ви на деякий час втратите натхнення, то завдяки платформі mod.io можна заглянути до домівок інших фліпперів! І не вагайтесь ділитися тим, що створюєте самі, адже ваші роботи можуть надихнути інших гравці! Цеглина за цеглиною Навіщо ремонтувати будинок, якщо можна збудувати новий? Дай волю своїй креативності в режимі пісочниці! Використовуй його для відтворення реальних будівель або проектів, які появляться в твоїй уяві. Пам’ятай: будувати з нуля – непросте завдання! Але погодься, що варто докласти трохи додаткових зусиль, щоб створити будинок своєї мрії! Колись давно… Десь між гірськими вершинами та безкраїм морем розкинулося місто Піннаков. Це місце, де час пливе повільніше, а привітні мешканці готові довірити тобі свої домівки. Чи їхні стіни розкажуть тобі історії, які в них приховані? Деяку інформацію тобі залюбки розповість твій старий приятель Том, який, здається, знає всіх у цій місцині. Море можливостей В House Flipper 2 ти – керівник! Тобі вирішувати, що означає «розслаблюючий ігровий процес»! Тобі подобається будувати? Вибери режим пісочниці, в якому можна будувати будинки, починаючи з фундаментів. Надаєш перевагу прибиранню та дизайну? В сюжетному режимі ти зможеш зайнятися довготривалими та захоплюючими проєктами ремонту, а також виконувати швидкі завдання. Сідай зручніше та розслабся. Прийшла нова ера House Flipper!