Sakura Bundle
House Flipper 2 Позбудься турбот у цьому симуляторі ремонту! Купуй, ремонтуй і стань легендою. Або бери інструменти та створи щось абсолютно нове! Завдяки кооперативному онлайн-режиму для 4 гравців, ви зможете грати разом у сюжетному або у режимі пісочниці. House Flipper 2 - Sakura DLC Подорожуй з нами до Японії в House Flipper 2: Сакура DLC! Відремонтуй чайну кімнату, онсен, школу… Або збудуй власний традиційний японський дім, використовуючи весняні та японські тематичні предмети, і продай його одному з нових, особливих покупців!